poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wynajem trampolin warszawa, trampoliny warszawa

Czy ktoś z Was  nie skakał na trampolinach? Trampoliny to super zabawa dla dzieci oraz dorosłych.
Wynajem trampolin warszawa. Najlepsze trampoliny. Tylko od kreatorzyimprez.pl !!!

W ostatnie wakacje wynajmowałem od nich dwie trampoliny na swoją firmową imprezę. Oprócz samych trampolin były osoby nadzorujące na bezpieczeństwem oraz obsługą techniczną. Moim zdaniem  super rozwiązanie!

wynajem trampolin warszawa

Wynajem trampoliny warszawa jest bardzo prosty, ja znalazłem ich stronę oraz numer telefonu w internecie. Wynajem trampolin kontakt, kontakt do wypożyczalni trampolin. Tutaj macie zakładkę kontakt do ich firmy.

Powyżej znajduję się filmik, który znalazłem, pokazujący ich trampoliny na imprezie 


Nie ma co owijać w bawełnę najważniejszy jest koszt wynajmu trampoliny, bądź też cena wynajmu trampoliny warszawa!

Z tego co pamiętam to płaciłem 600 zł za 4h wynajmu trampoliny. 
Łącznie wynająłem trampoline na 8 godzin i policzyli mi za każdą kolejną godzinę 100 zł. Koszt wynajmu trampoliny u nich w firmie z tego co przebadałem rynek trampolin jest najniższy w warszawie. Najnizsze ceny w warszawie.



Macie jakieś pytania co do wynajmu trampoliny? Zadzwoń do mnie 600-950-777

Zapraszam do czytania moich wpisów te temat różnych atrakcji na imprezy.

Do zobaczenia na imprezie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz