poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dmuchańce Warszawa. wynajem dmuchanych zamków, dmuchane zamki.

            Kiedyś miałem przyjemność korzystać z  firmy wynajmującej dmuchane atrakcji.

Firmy wynajmujące dmuchańce mieści się w Warszawie. Posiadają  dmuchane zamki, dmuchane zjeżdżalni. Na prawdę, dmuchane zamki są idealną atrakcją na imprezy plenerowe. Dmuchane zjeżdżalnie  idealnie nadają się na pikniki, festyny, urodziny.




Dmuchańce wynajem warszawa są to najlepsze  atrakcje na imprezy, eventy z udziałem dzieci.
Na naszych dmuchańcach lubi bawić się każde dziecko. :)

Koszt wynajmu dmuchanca jest bardzo atrakcyjny. Cena wynajmu dmuchanca wygląda następująco:

4h dmuchanego zamku to 600 zł
natomiast cena wynajmu dmuchanej zjeżdżalni wynosi 700 zł.

Następne godziny wahają się między 100/150 zł za kolejną godzinę wynajmu dmuchańca.


To jest koszt wynajmu dmuchanca  na rok 2014. Bo wtedy korzystałem z ich usług w zeszłym roku.

Mogę podać Wam link do kontaktu do firmy, z której korzystałem,

Firma wynajmująca  dmuchańce  wraz z pracownikiem znalazłem w google, ale się nie zawiodłem.

Mogę ją polecić z całym szacunkiem każdej osobie!

Znalazłem na necie ich filmik

Wynajem dmuchanych zamków -dmuchańce 600 950 777


http://dziecioland.pl/atrakcjedladzieci/dmuchance

Firma nazywała się dziecioland.pl  !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz